Palvelemme tänään

Asiakaspalvelu, chat 8–16 8–16 8–16 8–16 8–16 Suljettu Suljettu 6.12.2024 Suljettu 24.12.2024 Suljettu 25.12.2024 Suljettu 26.12.2024 Suljettu 1.1.2025 Suljettu

Asiakaspalvelu, puhelin 9–15 9–15 9–15 9–15 9–15 Suljettu Suljettu 21.6.2024 Suljettu 6.12.2024 Suljettu 24.12.2024 Suljettu 25.12.2024 Suljettu 26.12.2024 Suljettu 1.1.2025 Suljettu

Kontiokaari itsepalveluasema 6–22, henkilökunta paikalla 13–19 6–22, henkilökunta paikalla 13–19 6–22, henkilökunta paikalla 13–19 6–22, henkilökunta paikalla 9–15 6–22, henkilökunta paikalla 9–15 6–22, ei vaarallisten jätteiden, sähkölaitteiden eikä maksuttomien jätteiden vastaanottoa 6–22, ei vaarallisten jätteiden, sähkölaitteiden eikä maksuttomien jätteiden vastaanottoa 21.6.2024 6–22, ei vaarallisten jätteiden, sähkölaitteiden eikä maksuttomien jätteiden vastaanottoa

Kontiosuon jätekeskus 8–16 raskasliikenne 8–16 raskasliikenne 8–16 raskasliikenne 8–16 raskasliikenne 8–16 raskasliikenne Suljettu Suljettu 21.6.2024 Suljettu

Ilomantsin jäteasema 9–13 Suljettu Suljettu 15–19 Suljettu Suljettu Suljettu 21.6.2024 Suljettu

Kontiolahden jäteasema 15–19 Suljettu Suljettu 9–13 Suljettu Suljettu Suljettu 21.6.2024 Suljettu

Liperin itsepalveluasema Myllynkaari 6–22 6–22, henkilökunta paikalla 14–18 6–22 6–22 6–22 6–22 6–22 11.11.2024 Suljettu 12.11.2024 14–22, henkilökunta paikalla 14–18 18.11.2024 6–20 4.12.2024 18–22

Polvijärven jäteasema Suljettu 9–13 Suljettu 14–18 Suljettu Suljettu Suljettu 26.12.2023 Suljettu 9.5.2024 Suljettu

Nyt voit saada jätehuollosta tiedon myös tekstiviestillä

17.04.2024

Saat viestimme nopeasti ja ajantasaisesti.

Jatkossa asiakaspalvelumme voi lähestyä sinua puhelun, sähkö- tai kirjepostin sijaan tarvittaessa myös tekstiviestillä, jos asiaksrekisterissä olevat yhteystietosi ovat ajan tasalla tai puhelinnumerosi on julkinen ja tarkistettavissa. Tavoitteenamme on tarjota sinulle parempaa ja ajantasaisempaa palvelua.

Tällä hetkellä pääsääntöisesti lähestymme sinua sähköpostitse tai puhelimitse, mutta jos yhteystietosi ovat puutteellisia, niin lähetämme kirjeen. Tämä on monesti hidasta ja aikaa vievää, eikä tieto saata tavoittaa sinua oikea-aikaisesti. Tekstiviestillä saat tiedon nopeasti.

Voimme olla sinuun yhteydessä esimerkiksi seuraavissa tapauksissa

  • jos jäteastian tyhjennys on toistuvasti jostain syystä epäonnistunut.
  • jos jätestia on rikkoutunut tyhjennyksen aikana ja toimitamme astiapalvelustamme maksuttoman jäteastian tilalle.
  • jos jäteautonkuljettaja antaa tyhjennyskohteesta palautetta, joka vaatii toimenpiteitä.

Huolehdimme tietosuojasta

Tekstiviestin lähettäjänä näkyy aina Puhas Oy. Emme koskaan laita tekstiviestiin yksityiskohtaisia asiakastietoja, tunnistetietoja tai kysy lisätietoja tai yksityiskohtaisia asiakastietojasi.

Emme myöskään lähetä markkinointi- tai mainosviestejä, vaan kyseessä on aina asia, joka edellyttää joka tapauksessa yhteydenottoa asiakkaaseemme.

Tekstiviesteihin ei voi vastata, joten tavoitat meidät palveluaikana nopeimmin puhelimitse tai chat-palvelussamme.

Pidäthän asiakastietosi ajan tasalla

Jos jätteen tyhjennyspalveluun tulee muutoksia esimerkiksi muuton vuoksi, olethan aina yhteydessä asiakaspalveluumme.

Myös muuttuneet yhteystiedot, kuten puhelinnumero ja sähköpostiosoite, on tärkeää ilmoittaa asiakaspalveluumme jätehuollon sujuvuuden varmistamiseksi. 

Kiitos yhteistyöstä!